Klantenservice
Voor vragen over producten of garantie staan wij voor u klaar!
Antwoorden op al uw vragen omtrent de bezorging
Verzending & bezorging
De verwachte levertijd staat vermeld op de productpagina.
De levertijd is ook afhankelijk van het type product dat je hebt besteld. Sommige producten zijn groter of zwaarder dan normaal, wat betekent dat de bezorging iets langer duurt.
Je ontvangt een automatisch gegenereerde e-mail met een Track & Trace link en vervoerdersinformatie zodra het artikel is verzonden.
Als wij de order nog niet doorgevoerd hebben, dan is het mogelijk om het afleveradres aan te passen, we bieden geen garantie. Stuur zo snel mogelijk het juiste afleveradres op.
Zodra we je bestelling beginnen te verwerken, ontvang je een automatisch gegenereerde e-mail met een Track & Trace link. Controleer je map met ongewenste e-mail als je je Track & Trace link nog niet ontvangen hebt.
Betaling
Je ontvangt de betaalgegevens, inclusief rekeningnummer en betalingsreferentie, per e-mail. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat bankoverschrijvingen volledig zijn verwerkt.
Betalingen worden automatisch terugbetaald als:
- De betalingsreferentie niet overeenkomt met de opgegeven PSP-referentie.
- Het betalingsbedrag niet overeenkomt met het bestelbedrag.
Betalingen die niet gelinkt kunnen worden, worden meestal binnen 10 werkdagen na de betaaldatum teruggestort op de rekening die is gebruikt om de bestelling te betalen.
In Nederland bieden wij de volgende betaalmethoden aan:
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- Klarna
- iDeal
In Nederland bieden wij de volgende betaalmethoden aan:
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- Klarna
- iDeal
Je bestelling blijft gedurende 14 dagen open in ons systeem in afwachting van je betaling. Je kan je bestelling betalen via de bevestigingsmail die je van Lippo ontvangt.
Het is mogelijk dat je betalingsherinneringen ontvangt als je ervoor hebt gekozen om per bankoverschrijving te betalen en wij je betaling nog niet ontvangen hebben.
Wanneer we je betaling ontvangen en verwerkt hebben, ontvang je binnen 24 uur een bevestigingsmail. Heb je deze niet ontvangen? Controleer je spambox.
Let op, het kan tot 5 werkdagen duren voordat bankoverschrijvingen op onze rekening zijn bijgeschreven en aan bestellingen gekoppeld zijn.
Als je creditcard of PayPal account geverifieerd is, wordt het bedrag onmiddellijk in rekening gebracht. Je ontvangt per email een bevestiging van je bestelling.
Indien je betaalkaart niet geverifieerd is, wordt het bedrag niet in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat zelfs als een betaling niet geverifieerd is, het kan lijken alsof we het bedrag hebben geïnd omdat sommige kaartuitgevers het geldbedrag voor een korte periode reserveren.
Als je ervoor kiest om per bankoverschrijving te betalen, dan dien je zelf het bedrag over te maken.
We verzenden je bestelling pas als we je betaling ontvangen en verwerkt hebben.
Niet tevreden of problemen met een ontvangen product?
Retourneren & ruilen
1 Ga naar het Vragen- en retourformulier
2 Vul het complete formulier in
3 Geef duidelijk de reden waarom je het product wilt retourneren
6 Laat een bericht achter voor onze klantenservice (hoe meer informatie je verstrekt, hoe sneller we je retour kunnen verwerken)
7 Je ontvangt zo snel mogelijk een bericht van onze klantenservice met je retourmogelijkheden
Dit duurt 2 tot 5 werkdagen en is afhankelijk van de gebruikte betaalmethode.
De bedenktijd voor Lippo producten is 14 dagen. Deze periode begint op de dag dat je het artikel ontvangt. Meerdere producten in één bestelling? Dan heb je geluk. De bedenktijd begint nadat je al je producten hebt ontvangen.
Als je niet tevreden bent met je aankoop (inclusief opruiming- en aanbiedingsproducten) dan kan je de producten retourneren als ze compleet en in hun originele verpakking en staat zijn.
Om een volledige terugbetaling te ontvangen, is het belangrijk om je product in de originele staat te retourneren. Dit betekent dat je het product mag bekijken maar niet mag gebruiken, ook mag de verpakking niet beschadigd zijn (het is bijvoorbeeld niet mogelijk om met een pan te koken en hem vervolgens terug te sturen).
De retourzending is gratis als je gebruikt maakt van onze retourprocedure en onze specifieke koerier. Als je ervoor kiest het product via een andere koerier te retourneren, dan kunnen we de bezorgkosten niet terugbetalen.
Bij AircoWarenhuis bieden we je bedenktijd. Binnen deze periode kan je het artikel bekijken en het proberen zoals je dat in een winkel ook zou kunnen doen. Op het moment dat je het artikel in gebruik neemt, vervalt de bedenktijd.
In je account vind je een overzicht van de producten die je nog kan retourneren. We zullen het ontvangen bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel terugbetalen.
Houd er rekening mee dat, voor zover technisch mogelijk, de terugbetaling zal worden overgemaakt op dezelfde rekening en via dezelfde methode die werden gebruikt bij het bestellen.
Bestellen
Helaas bieden we geen expressverzending of een andere methode voor snellere bezorging aan.
Helaas verkopen we geen reserveonderdelen voor onze producten.
Online producten bestellen is heel veilig. Zodra je met afrekenen begint, kom je in een beveiligde online omgeving.
SSL-verbinding
Je transactiegegevens worden gecodeerd via een SSL-verbinding. Dit betekent dat gevoelige informatie, zoals je naam en adres, en andere gegevens, zoals je creditcardgegevens, niet door iemand anders gelezen kunnen worden.
Nee, je ontvangt een factuur per e-mail nadat je een bestelling geplaatst hebt. Vanaf het moment dat je je bestelling geplaatst hebt, kan je de factuur in je account vinden.
Nee, het is niet mogelijk om bezorgadres te wijzigen. Het wijzigen van je bezorgadres is alleen mogelijk voordat de betaling van je bestelling verwerkt is.
Zodra je betaling is voltooid, is het niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen.
In Nederland is het mogelijk om via PostNL het pakket te laten bezorgen bij een afhaalpunt.